
Nie ma żadnego znaczenia powód, dla jakiego świeżo upieczony konsultant dołącza do globalnej społeczności Farmasi. Powodem ma prawo być ochota pozyskania dodatkowych dochodów dla siebie i rodziny, poczucie spełnienia zawodowego czy chęć sprawdzenia się w pionierskiej roli. Intencje wyznacza sobie sama konsultantka. Firma zaś zobowiązuje się dostarczyć jej wszystkie narzędzia, takie jak szkolenia, materiały oraz najwyższej jakości artykuły, żeby interes rozwijał się płynnie, a zadowolenie osiągnęła nie jedynie sama konsultantka, jednak także jej kontrahentki. Każda kosmetyczna firma ma obowiązek wydawać katalogi własnych produktów w celach marketingowych oraz promocyjnych. Każda konsultantka posiada swój własny katalog.
Katalog kosmetyków zawiera wszystkie aktualne towary z ważnymi cenami i wszelkie promocje. W celu uproszczenia wyboru kosmetyków, przy każdym produkcie jest jego dogłębny opis: cena, odcień, odcień, trwałość oraz zastosowanie. W katalogu Farmasi przy każdych perfumach są ich próbki zapachowe w celu doboru przez klientek oraz kontrahentów właściwego zapachu. Przy niektórych produktach jest również opisany i wyrysowany stosowny sposób zastosowania preparatów. Jest to przede wszystkim ważne dla klientek czy kontrahentów, które stawiają pierwsze kroki na drodze makijażu i kosmetyków. Piękne zdjęcia kosmetyków i ich ekspozycja na witrynach katalogu mają za zadanie przyciągać i inspirować do kupna. Farmasi kosmetyki spełniają to zagadnienie. Czytelne promocje dla klientek oraz klientów są też poprawnym zagraniem promocyjnym. Katalog znajduje się u każdej konsultantki, jak również na domenie firmy Farmasi. Jest on niezastąpiony w promocji Farmasi i nienagannie wykonany.